SJ-logo@2x

Clinics & workshops

Gezond, fit én weerbaar! Bij ons ben je daarvoor aan het juiste adres!

Scholen/BSO’s:

Wij willen graag de jeugd in beweging houden. De workshop serie van 6*lessen geeft een introductie van wat Taekwondo is en in het bijzonder hoe wij dat geven. Hierin worden de thema’s: vertrouwen, samenwerken, respect en waardering behandeld. Na de laatste les krijgen de deelnemers een certificaat en een strippenkaart waarmee ze 2x gratis mogen mee sporten bij ons op de sportclub. Zo wordt de drempel verlaagd en gestimuleerd om lekker in beweging te blijven.

Natuurlijk is het ook mogelijk om een losse clinic/workshops te krijgen om kennis te maken met deze fantastische sport.

Workshop inhoud:

Alle workshop thema’s overlappen elkaar, per workshop leggen we de nadruk op een specifiek thema. Alle workshops bestaan uit een les van één uur.

1. Introductie:

Hierin worden de deelnemers bekend gemaakt met de beginselen van Taekwondo; wat is het, waarom beoefenen etc.

1. Vertrouwen:

Het leren van vertrouwen in jezelf, in elkaar, in de trainer, hoe herken je vertrouwen en hoe leer je vertrouwen te ontwikkelen.

1. Samenwerken:

Wat is samenwerken, waarom werken we samen, wat zijn de voor- en nadelen ervan, wat kan je alleen en waarvoor heb je juist een ander nodig.

1. Respect:

Wat is respect? Wanneer krijg je respect en kun je respect ook afdwingen? Waar begint het en hoe doe je dat eigenlijk?

1. Waardering:

Wat is waardering eigenlijk en is het hetzelfde voor iedereen? Iedereen vindt waardering fijn om te krijgen, maar is geven net zo leuk en hoe krijg je waardering?

1. Examen:

Dan is het zover, je mag laten zien wat je geleerd hebt. Deelnemers krijgen een certificaat en een strippenkaart waar ze nog 2x gratis kunnen meedoen bij ons op de sportclub.

*De voorgestelde 6 lessen kunnen in overleg ook aangepast worden naar 4 lessen of een variant. Dit is afhankelijk van de mogelijkheden.

Bedrijven/Organisaties:

Ook voor bedrijven en organisaties zijn onze clinics/workshops met of zonder thema een mooie uitdaging. Medewerkers worden zo fitter waardoor er minder kans is op ziek zijn en ze productiever zijn op de werkvloer. Ook erg geschikt voor Teambuilding. Zo leren ze elkaar meer  waarderen, vertrouwen, respecteren en natuurlijk samenwerken.

Kinderfeestjes:

Wij organiseren ook hele leuke kinderfeestjes, met verschillende spelletjes en leuke activiteiten voor de kindjes.