Burgemeester van Amersfoort op bezoek

20 augustus 2023

Vrijdag 23 juni 2023 is de burgemeester van Amersfoort naar de wijk kruiskamp gekomen om met jongeren en rolmodellen te praten. Tussen 17:15 uur en 19:15 uur deed de burgemeester zijn rondje door de wijk. Onze buurt sportcoach Esther heeft Sportclub Janmaat / Taekwondo Amersfoort voorgedragen als 1 van de locaties om te praten met de jongeren en vond dat meester Giorgio 1 van de rolmodellen was waar de burgemeester echt mee moest spreken. Helaas was meester Giorgio niet in Nederland om de burgemeester zelf te ontvangen, maar hebben meester Charaf en jufvrouw Samia de burgemeester netjes ontvangen in onze mooie sportclub. Meester Giorgio was op het moment dat de burgemeester er was in Polen samen met Bodine voor de European Games.

De burgemeester heeft eerst even de training bekeken en daarna nog even met de sporters gesproken. Onze sporters waren erg blij dat zij de mogelijkheid hebben gekregen om even met de burgemeester te kletsen. Gelukkig bestaan er tegenwoordig veel meer mogelijkheden om elkaar te spreken en zo hebben de burgemeester en meester Giorgio toch nog even contact gehad met elkaar door middel van FaceTime. Maandag 4 september zal de burgemeester langs komen om alsnog met Giorgio te spreken.

Bekijk de foto’s en filmpjes via onze social media.