Clubtoernooi april 2023

17 mei 2023

Elk half jaar organiseren wij een clubtoernooi sparring voor onze leden. Je kunt meedoen vanaf 4 jaar. Tijdens ons clubtoernooi willen wij de leden een onvergetelijk dag bezorgen en vertrouwen leren krijgen in hun eigen kwaliteiten. We proberen het clubtoernooi zo realistisch te maken dat het lijkt alsof je een echte wedstrijd vecht buiten de club. Je hebt dus een eigen coach en iedere wedstrijd wordt geleid door een scheidsrechter. We gebruiken ook het elektronische systeem van Marvel voor de leden en het elektronische GEN2 Daedo systeem voor onze wedstrijdgroep. Zo kun je gelijk zien of je scoort en of je dus voor of achter staat. Iedereen vecht tegen elkaar in de poule zodat je minimaal 2 wedstrijdjes vecht. Ook wint iedereen een medaille die meedoet om zo beloond te worden voor het harde trainen en durven deelnemen aan het clubtoernooi.

Zaterdag 29 april organiseerde wij dus ons 5e clubtoernooi sparren. Dit keer deden er 58 deelnemers mee die hebben gestreden voor de medailles. In de ochtendgroep hadden wij 25 deelnemers verdeeld over 7 verschillende poultjes. De leeftijden in de ochtend waren van 4 tot 12 jaar. Wat ook erg leuk was is dat dit keer ook 5 spelers van Change4Kids meededen onder leiding van juffrouw Bodine. We hebben hele mooie en leuke partijtjes gezien. Alle kindjes hebben veel plezier gehad en mooie prestaties neergezet.

In de middag hadden wij 33 deelnemers verdeeld over 9 poultjes. Van jong tot oud deden mee en ook dit zorgden voor hele mooie partijen. De jongste deelnemer in de middag was 10 en de oudste deelnemer was 34. Leeftijd is dus ook maar een getal. Als team zijn wij enorm trots op alle deelnemers en ook op onze begeleiders. Het was een geslaagde dag en we kijken nu alweer uit naar ons 6e clubtoernooi wat dit jaar in oktober 2023 weer zal plaats vinden.

Bekijk hieronder een aantal foto’s en video’s om een indruk te krijgen van deze leuke dag.

Clubtoernooi april 2023