Ilyo Open in België

25 oktober 2023

Het eerste toernooi voor ons sparringsteam, Ilyo Open in België! Na een autorit van ongeveer 2.5 uur kwamen wij aan in België. Het toernooi is erg goed gegaan. Het was een lange zondag met mooie prestaties voor ons team:

Goud: Dina, Islam en Sarah

Zilver: Armin, Lina en Souhaila

Brons: Hamza, Mesut en Nisa

Helaas geen medaille voor Clemens

Lina en Souhaila vochten hun aller eerste officiële toernooi ooit en behalen beide zilver.

Aaron, Daniela en Rowena zijn niet van onze club, maar vochten wel voor onze club en behaalde 2x brons en 1x zilver.

Helaas kon Daphne niet mee vechten, omdat ze ziek was.

We zijn erg blij met de behaalde resultaten van ons team. Natuurlijk zijn er weer punten waar we aan kunnen werken, maar we zijn klaar voor het nieuwe seizoen.

Bedankt aan de coaching staf: Charaf en Samia en natuurlijk de ouders en de supporters.

Volgend toernooi: GrandPrix China en Rosmalen Open.

Ilyo Open in België