Polen Open G1 2023:

25 oktober 2023

Na een vroege vlucht vanaf Amsterdam naar Warsaw kwamen wij aan in Polen. Zaterdagochtend mochten Riad, Sarah en Bodine wegen en zondag was het vechtdag.

Helaas hebben Sarah en Riad tijdens Polen open in de eerste ronde verloren. Daphne won haar eerste partij, maar verloor helaas in de kwartfinale om de medaille van Spanje. Bodine won haar eerste 2 partijen, maar verloor in de halve finale helaas van Australië.

Sarah vocht voor het eerst in de senioren en verloor helaas van Polen. Het was een goede ervaring en we gaan op naar meer.

Na zijn zilveren medaille op de EK junioren verloor Riad helaas zijn eerste partij. Het was niet zijn dag vandaag.

Daphne won haar eerste partij van Duitsland en verloor helaas in de kwartfinale van Spanje. Het was een hele spannende wedstrijd tegen de Europees Kampioen uit Spanje. Helaas net geen medaille voor Daphne, maar ze zat er wel heel dichtbij.

Bodine won haar eerste wedstrijd tegen Nieuw-Zeeland en won daarna ook haar kwartfinale van Kroatië. Na een spannende halve finale tegen Australië verloor ze nipt waardoor het dit keer een bronze medaille was voor Bodine.

Al met al kijken we terug op een goed toernooi voor onze spelers.

Polen Open G1 2023: