SJ-logo@2x

Rosmalen Open

Giorgio Janmaat

25 oktober 2023

Uiteindelijk behaalden we toch weer hele mooie resultaten.

Goud: Clemens, Hamza, Lina, Mesut

Zilver: Daniela

Brons: Dina

Helaas geen medaille voor Nisa en Souhaila

Dit keer konden Aaron, Daphne en Sarah niet meedoen, omdat zij geen tegenstanders hadden om mee te vechten of ziek thuis op bed lagen.

Alweer een goed toernooi voor ons team. En ook deze keer weer een aantal punten waar we aan kunnen werken, maar we zijn klaar voor alles wat gaan komen.

Wederom bedankt aan onze coaching staf Charaf en Samia. Ook een grote dank aan Sarah voor het helpen in de begeleiding en natuurlijk onze supporters.

Volgende toernooien:

10 – 12 oktober GrandPrix China

13-16 oktober Croatia Open G1

21 oktober TTE Open

27-30 oktober Dracula Open G1

VOORGESTELDE ARTIKELEN

Rosmalen Open

Het tweede toernooi voor onze wedstrijdgroep is Rosmalen Open. De groep was dit keer iets kleiner vanwege een aantal zieke en blessures. Uiteindelijk behaalden we